Acte reivindicatiu de CUP a La Caixa d’Igualada

«Avui comença la campanya electoral per les eleccions autonòmiques de la CAC. Des del Grup de Suport de l’Anoia a la CUP i la Coordinadora Obrera Sindical (COS) hem decidit fer com a primer acte de campanya la ocupació simbòlica de La Caixa de la Rambla d’Igualada amb dos objectius:
– Primer, denunciar l’estafa bancària que està portant a la precarietat a cada cop més families, contra l’especulació, l’estafa de les preferents, contra els desnonaments i per l’habitatge digne, etc… Retallen 5.500 milions d’euros en sanitat, educació, serveis socials mentre entitats com La Caixa obtenen més de 8.000 milions d’euros en beneficis. Rescaten els culpables de la crisi i converteixen el deute privat en deute públic. Condemnen families senceres a una vida de submissió i precarietat mentre les entitats bancàries i els seus directius engreixen les seves butxaques i segueixen escanyant impunement a la classe treballadora. Mentre uns passen gana i penúria, els altres segueixen vivint en la més insultant opulència. En definitiva, hem vingut a dir, que no pagarem els seu deute, que no ens resignen, que ho volem tot, que és l’hora del Poble.
– En segon lloc, per convocar a tot el Poble a la Vaga General del proper 14 de Novembre. Contra la dictadura dels mercats i el sistema d’esclavatge capitalista, el nostre compromís serà seguint estenent la consciència entre la població en què és possible la creació d’alternatives que serveixin a la majoria del poble i no només a una minoria.»

Gràcies per l’assistència als companys de la PAH.
No pagarem el seu deute!
No permetrem cap més desnonament!
Si es pot!

Grup de Suport de l’Anoia a la CUP

 

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: